אסטרטגיה - TACK אסטרטגיות צמיחה

אסטרטגיה

לוגו פייסבוק
לוגו טוויטר
לוגו לינקדין

פרוייקטים גדולים במסגרת מכרז מרכזי 9-2020 שירותי ייעוץ בתחומי תכנון מדיניות והיבטים נילווים.

אסטרטגיה בשלושה שלבים:

הבנה. תכנון. יישום.

אסטרטגיה מבוססת ערכים היא המתודולוגיה של TACK לפיצוח ולקידום עשייה טובה ומעוררת השראה.

בתהליכים האסטרטגיים ה"פיצוח" מייצר את הערך המוסף המשמעותי ביותר, אנחנו מאד אוהבים את היצירתיות שנדרשת מאיתנו בשלב זה.

הרחבה על אסטרטגיה מבוססת ערכים

מודל אסטרטגיה מבוססת ערף בנוי ממעגלים: המעגל הפנימי: התשתית לקבלת כל ההחלטות האסטרטגיות, הינה זהות תאגידית ברורה. המעגל השני: הזהות החדשה מהווה בסיס לפילוח מחדש של הצרכנים ובעלי העניין המעגל השלישי: זיהוי מערכות היחסים הרצויות בין החברה לבין הפלחים החדשים. המעגל הרביעי: פיתוח הצעת ערך ייעודית לכל פלח. מעגל חמישי: אפיון תהליכים מרכזיים הנדרשים והמשמעויות הארגוניות. מעגל שישי: בחינה עסקית של התוכנית המוצעת
ההשפעה (ה-impact) והחוויה הרגשית יישארו הרבה אחרי שהתהליך איתנו יסתיים