מחקרי שוק
ל-TACK יכולות מחקר רב תחומיות הנותנות מענה למגוון שירותי מחקר וסקרים, לצד יכולת איסוף מידע שניתן להפכן לתכנית פעולה. אנחנו נעזרים במגוון מודלים סטטיסטיים בינלאומיים ייחודיים ומגיעים לקהלים הטרוגניים על מנת לספק מדידה אפקטיבית התומכת בהחלטות אסטרטגיות אופרטיביות.
לצוות החוקרים של TACK עשרות שנים של ניסיון בהובלת סקרים ומחקרים כמותיים בעולמות של התנהגות צרכנים, פילוח לקוחות, מעמד המותג ועוד.
BRAND ENGINEERING
מודל מתקדם, הכולל סימולטור ממוחשב, שמשמש לבדיקת נכסיות המותגים בקטגוריה ובניית אסטרטגיה תקשורתית אופטימלית למותג.
VALUE-METER
איתור ציפיות וערכים מרכזיים של צרכנים מחברות/מותגים כבסיס לעיצוב אסטרטגיה מבוססת ערכים
LOYALTY BUILDER
המודל מאפשר בדיקת רמת שביעות רצון ממרכיבי השירות הניתנים כיום ללקוח והמלצה היכן כדאי למקד מאמצים על מנת לשפר את שביעות הרצון הכללית. המודל מערב "בדיקת רגישות" אצל הצרכן ומאפשר להפיק תובנות אודות התועלות של הצעת הערך, שמייצרות את ההשפעה הגדולה ביותר על שביעות הרצון.
פילוח פסיכוגרפי של צרכנים
מחקר כמותי המאתר ומתקף סטטיסטית פלחים חדשים, באמצעות ניתוח גורמים, על בסיס מאפיינים דומים של ערכים, סגנון חיים, הרגלי צריכה ודמוגרפיה.
NATURAL GROUPING
מודל התומך בתהליכי פיתוח עסקי המבוססים על חדשנות מוצרית. התובנות שהמודל מספק משמשות את יחידת השיווק כבסיס לתהליך פיתוח עסקי ממוקד.
PRICE & VALUE OPTIMIZER
איתור התכונה/תועלת שמייצרת מקסימום העדפה אצל הצרכן הפוטנציאלי, מתוך "חבילה" שניתן להציע ללקוח (תכונות/תועלות מוחשיות, מחירים, תנאי סחר וכו'). המודל כולל סימולטור ממוחשב ייחודי לביצוע "בדיקות רגישות". המודל מבוסס על מתודולוגיית Adaptive Conjoint Analysis".