חדשנות פורצת דרך
מודל ייחודי לאיתור חדשנות ופריצות דרך במוצרים, שירותים ומודלים עסקיים.
התהליך מתבצע מחוץ לארגון על-מנת לאפשר הורדת חסמים ויצירת השראה.
התהליך משלב בין היכולת לייצר פתרונות פורצי דרך לבין ההגיון הכלכלי והעסקי שעומד מאחוריהם.
ב- TACK אנחנו קוראים לזה Magic & Logic.
גישוש
מחקר רחב היקף על תחום הפעולה בשילוב סיעור מוחות יצירתי
ראיונות עם אנשי מפתח בארגון, מפגשים עם מומחים בארץ ובעולם, בנצ'מרק מקיף על התחום, סקירות ספרות בנושא חדשנות בענף ועוד.
מיקוד
סינון הרעיונות הראשוניים תוך מיקוד בפתרונות מובילים
סינון על-פי קריטריונים מובנים הכוללים היבטי MAGIC (ערך חדש משמעותי לצרכן) ו- LOGIC (מודל עסקי בר תוקף).
פיתוח
בחירת רשימה סופית של פתרונות ופיתוחם בהיבטים עסקיים ושיווקיים
בדיקת היתכנות כלכלית, גיבוש תכנית עסקית, כתיבת בריף שיווקי שלם ופיתוח ראשוני של מיתוג, מיצוב ושפה תקשורתית.
מודל עסקי
קבלת החלטה על יישום וגיבוש מתווה פעולה
דיאלוג עם ההנהלה על התוצרים, go/no-go לכל אחד מהמוצרים שעלו בתהליך החדשנות ותיעדוף מועדי הפיתוח וההשקה שלהם.