מודל TACK לניהול חדשנות ארגונית, מרכז את התקדמות בחירת הרעיונות ויישומם על ציר הזמן.
במהלך התהליך עוברים הרעיונות 4 צמתי החלטה: שני צמתי ההחלטה הראשונים עוסקים בשאלות של היתכנות וכדאיות (go/no-go). הצמתים האחרונים מתמקדים בהמלצות לשדרוג והתאמות.
ההחלטות בצמתי ההחלטה מבוססות על איסוף מידע וביצוע אנליזה בארבעה מישורים:
כדאיות כלכלית
היתכנות טכנולוגית
תרומה למותג ולמובילות החברה
היתכנות רגולטורית והתאמה למדיניות החברה
מודל TACK לניהול חדשנות
הבעיה היא המודעות לחוסר סדר במושגים שלנו, והיא יכולה להיפתר באמצעות הכנסת סדר ראשית במושגים עצמם.לודוויג ויטגנשטיין