TACK במדיה
מעצבים פאזל אסטרטגי מעורר השראה - Case study
חברת הייעוץ האסטרטגי TACK Growth Strategies משתפת בתהליך מיוחד שביצעה עם צוות מרכז שניידר לילדים מקבוצת כללית ומאפשרת הצצה לאופן בניית הפיצוח האסטרטגי, לחיבור כלל מחזיקי העניין וגם על הדרך להפוך תמונת עתיד לת'כלס
פורסם באוקטובר 2021 בפאזל - עיתון מרכז שניידר לרפואת ילדים ,
ב- 23 בדצמבר 2021 במגזין ייעוץ ואסטרטגיה של TheMarker וב- TheMarker
משמעות, אסטרטגיה וניהול שינוי
אנחנו מאמינים שצמיחה נוצרת במפגש בין משמעות, אסטרטגיה וניהול שינוי ואנחנו גם יודעים לגרום לזה לקרות.
פורסם ב- 23 בדצמבר 2021 ב- TheMarker
ההמלצה למנהלים - לתכנן לטווחים קצרים ובאופן גמיש
סקר שערכה חברת הייעוץ TACK ובדק את מצב הרוח הארגוני מצביע על תחושה חזקה של פסימיות בקרב מנהלים. בעקבותיו בנתה החברה מפה של השינויים הצפויים בעולם העבודה ואת המענים הנדרשים להם. "מנהלים נדרשים היום לאזן בין צרכי החברה לצרכי הלקוחות והעובדים בארגון", אומר המנכ"ל, ד"ר איתן אור.
פורסם ב- 29 באוקטובר 2020 ב- TheMarker
פרסום ראשון: תוצאות מדד TACK לחברות האהובות והמוערכות
מדד החוסן התדמיתי מתפרסם זו השנה השלישית ברציפות. המחקר ממפה את החברות האהובות והמוערכות בישראל והתבצע על ידי TACK אסטרטגיות צמיחה בפברואר 2019, ותוצאותיו מפורסמות לראשונה במנהלי שיווק מצייצים.
פורסם ב- 5 במרץ 2019 במנהלי שיווק מצייצים
עלייה בנדבקים וירידה בתמותה: כל המספרים על חולי איידס בישראל
ניתן לראות כי הפער המשמעותי ביותר בכל הנוגע לבדיקות HIV הינו בין החברה היהודית לחברה הערבית. בעוד שבקרב המשיבים היהודים, 30% ביצעו לפחות פעם אחת בדיקת HIV, רק 15% מכלל המשיבים הערביים ביצעו בדיקות לגילוי הנגיף - כך עולה מסקר מיוחד שערכנו עבור הוועד למלחמה באיידס בישראל.
פורסם ב- 2 בדצמבר 2018 בוואלה
מאתגרים מדיניות - מייצרים מציאות
מדיניות מבוססת ידע שתשפר את איכות החיים של כולנו זה משהו שהיינו רוצים לראות כל יום בכותרות. ביצענו מחקר צרכנים רחב היקף על מוכנות השוק לרכבים חשמליים עבור משרד האנרגיה. התוצאות מרתקות - ועתיד ענף הרכב החשמלי בישראל מרתק אפילו יותר.
פורסם ב- 30 במאי 2018 בכלכליסט
גאים להציג את המיתוג החדש של בנק הפועלים
אנחנו מודים למנכ"ל הבנק אריק פינטו ולהנהלת הבנק על מסע משותף בו זכינו לגבש את האסטרטגיה והשפה המותגית החדשה של הבנק. מיתוג שמבסס את תפקיד הבנק ככתובת משמעותית לכל החלטה פיננסית בצמתים השונים בחיים תחת האמירה: "פועלים אתכם בכל החלטה", ושם את הלקוח במרכז עם שפה אנושית, רלוונטית ובגובה העיניים מול הקהלים והפעילויות השונות.
פורסם ב- 27 בינואר 2018 ב- facebook
בנק הפועלים הכריז על מיתוג מחדש: יציב את הלקוח במרכז
עבודה של שנה - מצאה את דרכה למדיה. מתרגשים יחד עם הבנק.
פורסם ב- 9 בינואר 2018 בוואלה
ספר תוכניות העבודה 2016-2017 של משרד האנרגיה
אם רציתם לראות את ספר תוכנית העבודה 2016-17 המאתגר של משרד האנרגיה רגע לפני שנכנסים לתכנן את 2018, אז הנה הזדמנות להעמיק במה שיכול להפוך את המשק הישראלי למתקדם יותר.
פורסם ב- 12 באוגוסט 2017 ב- facebook
האם אתם שייכים ל"ארגון ירוק"?
בהרמת הכוסית לכבוד החג האחרון המנהל הזכיר לכם שאתם "כמו משפחה"? אם זה נשמע אמין, כנראה שאתם שייכים ל"ארגון הירוק", ארגון שהתחרות בתוכו היא לא ערך עליון, ויש בו מקום להעצמת העובדים.
פורסם ב- 27 ביולי 2017 ב- facebook
מה עושים כששום דבר אחר לא עוזר?
מכבים ומדליקים, נכון? אז זהו, שלמהנדס אחד ב-British Airways זה לא ממש עבד. בתחילת החודש שעבר דווח כי אותו מהנדס כיבה והדליק את מפסק החשמל של מרכז הנתונים של החברה.
פורסם ב- 25 ביולי 2017 ב- facebook
משרד ממשלתי שחושב ופועל כמו סטארטאפ
סוכנות הממשל הזמין האמריקאית F18, מסייעת לסוכניות פדרליות לבנות, לקנות ולשתף שירותים דיגיטליים כדי לשפר את חווית המשתמש של שירותי הממשלה.
פורסם ב- 20 ביולי 2017 ב- facebook
ידע זה כוח?
כן, אבל גם בכוח צריך להשתמש בחוכמה. אחד השינויים המעניינים שעוברים על מערכת הבריאות בשנים האחרונות וצפויים להתעצם בעשורים הקרובים הוא כמות המידע שיש על המטופלים במערכות הבריאות.
פורסם ב- 18 ביולי 2017 ב- facebook
"ארגון כתום"
ארגונים גדולים נתפסים לעיתים כמכונות משומנות היטב המבוססות רק על הישגים. ארגונים המעודדים הצלחות ותחרותיות ומטרתם העיקרית היא לעקוף ארגונים דומים.
ב- 13 ביולי 2017 ב- facebook
לקוחות מחפשים גם ערך מוסף
נהוג לחשוב שמערכת השיקולים שמובילה לקוח לקנות מוצר מורכבת מפרמטרים כמו איכות, מחיר, נאמנות למותג ועוד מאפיינים. מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים שהלקוחות מעוניינים שהרכישה שלהם תתאים לסולם הערכים שלהם.
ב- 11 ביולי 2017 ב- facebook
כולם מדברים על אנרגיה ירוקה
השינויים שחלים בשוק הביוגז, לדוגמה, משקפים את המעבר לאנרגיה יותר ידידותית לסביבה. הביוגז, שמופק מפירוק חומר אורגני, הופך לדרך פופולרית ליצור אנרגיה, במיוחד בשוק הבריטי וההולנדי שנחשבים כבר לשווקים "בוגרים" שהצמיחה בהם יציבה.
ב- 6 ביולי 2017 ב- facebook
החוב של משקי הבית בארצות הברית עבר את נקודת השיא של שנת 2008
ארצות הברית אמנם חוגגת היום את יום העצמאות, אבל האם היא בדרכה לשפל חדש? בחודש שעבר הזהיר סטנלי פישר מהסיכונים שעדיין קיימים בכלכלה העולמית בעקבות עליית מחירי הדיור.
ב- 4 ביולי 2017 ב- facebook
מה עשית בצבא?
שאלה זו מושרשת עמוק בתרבות הישראלית, אבל התשובה שלה יכולה להעיד על מידת ההתאמה של עובד לסוג ארגון כזה או אחר. ההשוואה לארגון הצבאי מתאימה למה שנקרא "הארגון החום", או הארגון הקונפורמיסט.
ב- 29 ביוני 2017 ב- facebook
יש לכם תוכניות לאחרי גיל 80?
דו"ח של האו"ם טוען כי עד 2050 יהיו בעולם מיליארד אנשים מעל גיל 60 ו-400 מיליון מעל גיל 80. תוחלת החיים המתארכת מאלצת את שירותי הרפואה להתעדכן ולהתאים את עצמם לבעיות שעלולות לצוץ כתוצאה מכך.
ב- 27 ביוני 2017 ב- facebook
מתרגלים יוגה? אתם ממש לא לבד
בשנים האחרונות, הופכת היוגה לפופולרית יותר ויותר. כיום, רק האמריקאים מוציאים בשנה 27 מיליארד דולר על מוצרי יוגה. בין השנים 2008 ל-2012 חל גידול של 29% במספר המתעניינים ביוגה ומספר המתאמנים בארה"ב הגיע ל-20.4 מיליון.
ב- 22 ביוני 2017 ב- facebook
הלקוח תמיד צודק? אולי, אבל מה עם הספקים?
אנחנו מתחרים ביניהם, מנהלים מולם משא ומתן עיקש ומנסים לשפר עמדות מולם באופן מתמיד, במטרה לחסוך בעלויות. לפי עקרונות הערך המשותף, השקעה בספקים דווקא יכולה להניב לכם לא מעט כסף.
ב- 22 ביוני 2017 ב- facebook
במשרד החינוך חושבים קדימה
את היום האחרון של שנת הלימודים, הקדישו במשרד להצגת התכנית האסטרטגית ולהיערכות לשנה"ל תשע"ח
ב- 21 ביוני 2017 ב- facebook
להתאים לשוק התחרותי
כדי להתאים לשוק התחרותי של היום, לא מספיק לחשוב מה אנחנו מוכרים, אלא גם מי הלקוחות שאת בעיותיהם אנחנו יכולים לפתור ומה הם המכשולים, נקודות השבירה והקשיים שלהם.
ב- 20 ביוני 2017 ב- facebook
האבטיפוס של הארגונים
מה משותף לכנופיית רחוב, משרד ממשלתי וסטארט אפ בתחילת דרכו? בשלושת המקרים מדובר בארגון שפועל לעבר מטרה מוגדרת, אך כל אחד מהם, שונה באופיו ובאופן ההתנהלות שלו.
ב- 15 ביוני 2017 ב- facebook
עקרונות ה-Shared Value בנסטלה
בעבר החברה עוררה לא מעט ביקורות מצד ארגונים חברתיים וסביבתיים על האופן בו היא פוגעת בסביבה במקומות בהם היא מייצרת. בנסטלה החליטו על מספר צעדים כדי לשפר את תדמית החברה, בצורה שגם תועיל לאינטרסים הכלכליים שלה.
ב- 8 ביוני 2017 ב- facebook
Medical Food
שוויו של שוק המדיקל פוד, בו ממצים חומרים פעילים מגידולים חקלאיים שמהווים תחליף לתרופות, מוערך בכ-1.3 מיליארד דולר רק בארצות הברית ועד 2020 צפוי לגדול ב-6.5% מדי שנה.
ב- 6 ביוני 2017 ב- facebook
בריאות 2050 - טיפול הממוקד והאישי
הרבה פעמים כשאנחנו מדמיינים איך העולם יראה ב-2050 אנחנו חושבים על רובוטים. המשיכה למכונות שיקצרו לנו תהליכים ויוכלו לבצע עבודות בשבילנו היא ברורה, אבל רובוטים יכולים גם להציל חיים.
ב- 1 ביוני 2017 ב- facebook
שוק החלב ומוצריו מתפתח ללא הפסקה
כדי לעמוד בביקוש יש צורך בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות במחלבות ובמפעלים, ובשכלול האופן בו חלב נארז ונשלח לחנויות.
ב- 30 במאי 2017 ב- facebook
Become a change champion!
מודל "טיפוסים של שינוי" מציג שישה סוגים של ארגונים המנהלים שינוי, ובוחן אותם בעולמות של הבנה, תכנון ויישום.
ב- 25 במאי 2017 ב- facebook
מדד TACK לחוסן תדמיתי
חברות חזקות נמדדות במגוון דרכים: החל בהכנסות, דרך שביעות רצון העובדים ועד חוזק המותג. אחת הדרכים בהן אנחנו מעריכים חברות היא דרך מדד ה-Magic & Logic
ב- 22 במאי 2017 ב- facebook
כבוד לסדרת המוצרים החדשה של השף הלבן של תנובה
"אם יש לנו גבינה לאבטיח, למה לא לפתח, למשל, גבינה מתאימה לבורקס?"
ב- 17 במאי 2017 ב- facebook
ערך משותף
מנהלים רבים מאמינים כי כדי לתרום לקהילה ולעשייה חברתית הם צריכים להשקיע בנתיב נפרד, כזה שאין מאחוריו מניע כלכלי. מושג ה-shared value, שהוטבע על ידי פרופסור מייקל פורטר מוכיח שיש יותר מדרך אחרת לתרום.
ב- 16 במאי 2017 ב- facebook
תחליפי בשר
ום העצמאות ה-69 אמנם עבר לא מזמן, ובכמו כל שנה הוא הוכיח לנו כמה ישראלים אוהבים בשר על האש. למרות זאת, יש סיכוי לא רע שביום העצמאות ה-74 למדינה, חלק לא מבוטל מאיתנו יעדיף לשפד דווקא Fusarium venenatum
ב- 11 במאי 2017 ב- facebook
לירון גרייף בשידור חי מכנס Shared Value בניו יורק
ב- 10 במאי 2017 ב- facebook
המשביר בשת"פ עם ebay: תמכור את מוצרי הרשת לחו"ל
קבוצת המשביר לצרכן חוברת לענקית הקמעונאות ebay, ותשיק עד סוף השנה אתר מסחר מקוון באינטרנט. האתר, שיתוף פעולה משמעותי ראשון של ebay עם קמעונאי ישראלי הוא גם הצעד הראשון של המשביר בעולם הסחר האלקטרוני.
ב- 9 ביולי 2013 בגלובס
המספרים מאחורי המחאה
עיקר המצוקה בשכבות הגיל 35-44; 18% מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל מסיימת כל חודש בגירעון של יותר מ- 1,000 שקל; 51% מהציבור לא גומרים את החודש.
פורסם ב- 2 באוגוסט 2011 ב-TheMarker וב-Spot
רק 14% מהאירגונים בישראל מבצעים תהליכי שינוי אסטרטגיים בלי לעגל פינות
תוצאות הסקר מצביעות על נטיית המנהלים בישראל לדלג על שלב התכנון ובכך לפגוע בצורה מהותית בהצלחת הארגון.
פורסם ב- 4 ביולי 2011 ב-TheMarker
Leading Strategic Change
רוצים שינוי: להבין, לתכנן וליישם שינויים מורכבים באירגונים.ההתייחסות לאינטרנט ככלי מרכזי בשירות הלקוחות תופסת תאוצה, אך הביצוע לא מושלם.
מאי 2011 לצפייה
שירות לקוחות באינטרנט
ההתייחסות לאינטרנט ככלי מרכזי בשירות הלקוחות תופסת תאוצה, אך הביצוע לא מושלם.
פורסם ב- 8 ביולי 2010 ב- TheMarker
מדד TACK לניהול - יוני 2010
46% מהמנהלים רוצים לעסוק בתהליכי צמיחה. לכתבה המלאה
פורסם ב- 4 ביולי 2010 בגלובס
איך לשרוד מול GAP ו- H&M
האסטרטגיה בה צריכות לנקוט חברות האופנה המקומיות. לכתבה המלאה
פורסם ב- 6 באפריל 2010 בגלובס
רשת, בעזרת חברת הייעוץ TACK, מבקשת מלקוחותיה משוב על התנהלותה
המטרה - לשפר את איכות השירות ורמת המקצועיות. לכתבה המלאה
פורסם ב- 23 ביולי 2009 בכלכליסט
מדד TACK לניהול - מאי 2009
תהליכי עבודה פנים אירגוניים תופסים את מירב תשומת הלב הניהולית. לכתבה המלאה
פורסם ביוני 2009 במגזין TheMarker
לנהל זה כמו לעשות ג'אגלינג
משתתפי קורס מיומנויות ניהול בגת מסכמים שלושה חודשים של לימוד חווייתי. לכתבה המלאה
פורסם בגיליון אפריל 2009 בקול הטבע - העיתון של אנשי פריגת
מדד TACK לניהול - פברואר 2009
חדש: TACK אסטרטגיות צמיחה ומגזין TheMarker מגישים לכם את המדד לניהול. איך מרגישים המנהלים החודש, במה הם עוסקים ומה הם משאירים כרגע בצד לטיפול עתידי. לכתבה המלאה
פורסם בגיליון מארס 2009 במגזין TheMarker
ניהול רזה
על חשיבות הגמישות האירגונית - Lean Management. לכתבה המלאה
פורסם ב- 23 בספטמבר 2008 במוסף מנהלים - הארץ
הטמעת תהליכי עבודה של תכנון בקרה ומדידה במשרדי הממשלה לכתבה המלאה
פורסם ב- 22 בספטמבר 2008 ב- TheMarker
עוד לא מצויין
מיתוג בית השקעות בשלושה שלבים - מיקוד קהל יעד, ערך מוסף והתנהגות אירגונית תואמת מסרים. לכתבה המלאה
פורסם ב- 24 ביוני 2008 ב-nrg
75% מהשינויים האסטרטגיים נכשלים
סדנת ניהול שינוי למנהלים בכירים, המאפשרת להוביל שינוי באופן שיטתי. לכתבה המלאה
פורסם ב- 18 ביוני 2011 בגלובס
לוקחים מידות
TACK פיתחה עבור מידות, את מודל השיקוף והדירוג של עמותות ומלכרי"ם בישראל. המודל מבוסס על פיתוח ייחודי של מרכיבי מדידה ואיבחון איכותיים. לכתבה המלאה
פורסם ב- 20 בפברואר 2008 בכלכליסט
שינויים בהרגלי הניהול
את מקומם של עקרונות הניהול הישנים, הולך ותופס מגוון של גישות ניהוליות חדשות. כיצד יסייעו לארגון הניהול האקולוגי, הגישה הנשית והפסיכולוגיה החיובית, ומי באמת ישרוד. לכתבה המלאה
פורסם ב- 28 בספטמבר 2007 בגלובס
עם הפנים ללקוח
בנייה אסטרטגית של מערך שירות לקוחות, היא גורם מוביל בהצלחה של כל חברה. לכן, בשל העלייה במודעות הצרכנית, על מערך השירות לבצע התאמות משמעותיות באופן בו הוא פועל. פתרון מותאם ללקוח בארבעה שלבים. לכתבה המלאה
פורסם ב- 7 בינואר 2007 בגלובס
איך מובילים שינוי בחברה
רוב המנהלים במשק חיים את הרבעון הקרוב. ממחקר שערכה חברת TACK עולה כי רק 46% מההחלטות האסטרטגיות המתקבלות בארגונים מגיעות לידי ביצוע. לכתבה המלאה
פורסם ב- 13 בדצמבר 2006 ב- TheMarker
עבודות שירות
התפישה השירותית של חברות התקשורת בכלל והסלולר בפרט, גורסת לרוב שצריך לעשות יותר בפחות השקעה. זו גישה מוטעית מיסודה, והחברות צריכות להתמקד במדדים איכותיים ולא כמותיים כדי להבין איך אפשר לעשות את הדברים אחרת לכתבה המלאה
פורסם ב- 28-29 בנובמבר 2006 בגלובס
לבנות את מערך השיווק 2.0
טרנדים בהתארגנות מחלקת השיווק בארגון. לצפייה
פורסם ב- 22 באוקטובר 2006 בגלובסTV
לפרוץ את המסגרת
כמו אפקט הפרפר, כך גם בעסקים. המתחרה הוריד מחירים, שתי חברות דלק מתמזגות, בפרו הלאימו עוד מפעל. כל שינוי קטן יכול להוביל לתגובת שרשרת דרמטית. השאלה היא איך חוזים את השינוי וכיצד מגיבים. לכתבה המלאה
פורסם ב- 4 ביולי 2006 בגלובס
מיהו הלקוח המרכזי?
המרכיב המשמעותי ביותר בתהליך ההחלטה האסטרטגית, יכול להיות בחירת שוק הלקוחות הרלוונטיים ביותר לעוצמות האירגונית. לכתבה המלאה
פורסם ב- 16 במאי 2006 בגלובס
מיהו המנהל הישראלי?
ממוקד בתוצאות, יזם בנשמתו, לא נותן פידבק. ממחקר שערכה חברת TACK עולה כי למנהלים הישראלים יש מאפייני אישיות דומים. "זהו מנהל ממוקד הצלחה בטווח הקצר, כח הוא כלי עבודה משמעותי מבחינתו והוא נמנע מגילוי אמפתיה, סובלנות וסלחנות". לכתבה המלאה
פורסם ב- 1 במאי 2006 ב- TheMarker
איך מטפלים ביו"ר אופטימי?
מנכ"ל יקר: אם היו"ר של החברה בראשותך דוחף כל הזמן לפעולה, חשוב לבחון לעומק את מניעיו האישיים, לצד מיפוי ההזדמנויות העסקיות. לכתבה המלאה
פורסם ב- 26 באפריל 2006 בגלובס
איך מייצרים מיזוג מוצלח?
למה 80%-70% מהמיזוגים בעולם נכשלים, ומהו המסר שצריכה ההנהלה להעביר למשקיעים אחרי המיזוג. לכתבה המלאה
פורסם ב- 21 באפריל 2006 ב- TheMarker
הסינדרום של פינצ'י-קונטיני
מומחי ניהול: מנהל שחרד משינוי חיצוני המאיים על ארגונו, מתעלם מהנעשה בחוץ, ומתחפר בנהלים כהדחקה, יחוש תסכול במצבים מורכבים, יהיה נוקשה וייצמד לקו שלו, ובסוף יאבד הזדמנויות ונתחי שוק. לכתבה המלאה
פורסם ב- 27 במרץ 2006 בגלובס
מי שלא יטמיע יכשל
כך מטמיעים בארגון את התפיסה של שיתוף בידע. לכתבה המלאה
פורסם ב- 7 ביולי 2005 בגלובס
מיתוג פרסונלי
המנהל הישראלי הוא תחרותי, רודף הכרה וכסף, והתיאוריה של המיתוג הפרסונלי ממש מדברת אליו אל הבטן. הישגיות בכל מחיר, היא אג'נדה ישראלית מובהקת. לכתבה המלאה
פורסם ב- 5 ביולי 2005 במעריב עסקים
אירגון לומד
סימנים המעידים על תפישה אירגונית של אירגון לומד, ושל אירגון שאינו לומד לכתבה המלאה
פורסם ב- 7 ביולי 2005 בגלובס
על הסוס (הטרויאני)
הישראלי אוהב לבחון את הגבולות, ללכת על הקצה, למצות את כל טווח הסיכון. הוא עשה את זה בצבא, הוא עשה את זה בדרום-אמריקה, הוא עושה את זה מכורסאת המנכ"ל. אחרי ששוככות הכותרות, תהליך הלמידה היחיד שמתרחש אצלנו הוא חיקוי ושכלול של חציית הגבולות. אם מישהו סרח, אני לומד מהטעויות שלו - ואז עושה את זה טוב יותר. לכתבה המלאה
פורסם ב- 3 ביוני 2005 במעריב עסקים
על מיזוגים ואנשים
יותר משליש ממנהלי החברות הממוזגות סבורים כי רתימת העובדים למהלך היתה האתגר הגדול ביותר עמו היו צריכים להתמודד. אז איך עושים את זה בהצלחה? כל מה שצריך לדעת על השפעת מיזוג חברות על המשאב האנושי. לכתבה המלאה
פורסם במאי 2005 ב- TheMarker
קבוצת תמיכה למנהלים טריים
מנהלים חדשים נתקלים בקשיים רבים - מ"מבחנים" שעורכים להם הכפופים, שעד אתמול היו עמיתים, ועד קשיים בעמידה בלוח זמנים לוחץ. הפתרון: הצפת הבעיות וסדנאות מיוחדות. לכתבה המלאה
פורסם ב- 4 באפריל 2005 ב- TheMarker
מיזוג אגיס PERRIGO לצפייה
פורסם ב- 22 במרץ 2005