תוכנית עסקית - TACK אסטרטגיות צמיחה

תוכנית עסקית

לוגו פייסבוק
לוגו טוויטר
לוגו לינקדין

תוכנית אסטרטגית טובה מתורגמת לתוכנית עסקית המבטיחה תמונה עסקית ארוכת טווח המהווה את "מפת הדרכים" ליישום, למעקב ולבקרת התהליך.

  • מרכיבים הכלולים בתוכנית עסקית:
  • פרופיל חברה.
  • סקירה טכנולוגית - מאפיינים טכנולוגיים, שימושים ואפליקציות, יתרונות יחסיים ועוד.
  • ניתוח יכולות קיימות וחסרות על גבי שרשרת הערך הענפית (לדוגמה):
  • תוכנית עסקית - TACK אסטרטגיות צמיחה - דוגמה לשרשרת ערך
    שרשרת ערך לדוגמה: מו"פ (התאמות, פרוטוקול תקשורת...), ייצור (אוטומציה, יתרון לגודל, ייצור המוני, מבנה עלויות....), הפצה (פריסה גיאוגרפית, מרכזי הפצה, ערוצי הפצה, יעדי הפצה ...), שיווק (סגמנטציית לקוחות, מתחרים מרכזיים, מותג, חסמי כניסה ...), מכירות (צוותי מכירות, מאגר לקוחות, אמצעים ויעדים, שירות לקוחות ....)
  • ניתוח התחרות - שחקנים מרכזיים, מיפוי מתחרים, זירות תחרותיות ועוד.
  • ניתוח לקוחות - מאפייני לקוחות, צרכי לקוחות, סגמנטציית לקוחות.
  • זיהוי ובחינת סוגי מוצרים - מאפיינים מרכזיים, מענה לצורך, סגמנטציית מוצרים.
  • ניתוח שוק - הגדרת השוק, מודלים של פעילות, חסמי כניסה, התאמה לשוק, נישות אפשריות.
  • זיהוי מגמות וניתוח פוטנציאל שוק - מגמות מרכזיות, גודל שוק, קצב צמיחת השוק.
  • החזר ההשקעה (ROI).
  • בניית מערך השיווק.
  • בניית מערך המכירות.
  • בניית המערך התפעולי.
  • פירוט ההתפתחות הפיננסית.
  • קשרים עסקיים ותרומתם לעסק.
  • איכויות ניהוליות.
  • השקעות נדרשות.
  • מבנה ארגוני ואיוש.
רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע.אלברט איינשטיין