Idea Lab - ניהול חדשנות
מערכת Idea Lab לניהול חדשנות ארגונית, מאפשרת לנהל קמפיין של איסוף רעיונות על-פי קטגוריות, תגובות המשתתפים, בחירה והתלבטות, כמו גם דירוג וסינון.
- כל קמפיין במערכת Idea Lab מאפשר:
- הצפה של רעיונות וסינונם - כל עובד בארגון יכול להציע רעיונות ו/או להגיב על רעיונות קיימים
- פורום - לדיון בכל רעיון
- Rating (הערכה ודירוג) - הצגת דירוגי הרעיונות בקטגוריות שונות ובמצטבר
- מעקב אחר בדיקת היתכנות - על-פי שלבים שיקבעו מראש (מחקר, מודל עסקי, משמעויות וכו')
- בחירת רעיונות מובילים - הצגתם ואיסוף תגובות ודירוגים מכלל העובדים