מחקרי עומק | ייעוץ אסטרטגי - TACK אסטרטגיות צמיחה

מחקרי עומק

לוגו פייסבוק
לוגו טוויטר
לוגו לינקדין

מחקרי העומק שאנחנו מבצעים ב- TACK מבוצעים במתודולוגית ה- Laddering - שיטה המסייעת למראיין לחשוף מודלים מנטאליים של אנשים ביחס למושג, מוצר או מותג.

ראיונות Laddering מסתמכים על תיאורית ה- Mean-End Chain המזהה וממפה מבנים קוגניטיביים של משתתפים.

Laddering מתבצע באמצעות ראיון עומק איכותי אישי או של קבוצה אורגנית.

תפוקת הראיונות - מפת ערכים היררכית, המייצגת מודל מנטאלי משותף של קבוצת מרואיינים.

מודל המחקר מאפשר לבחון את העומק הרגשי של אוכלוסיה, ביחס לרבדים בלתי גלויים בחוויה הסוביקטיבית שלהם.

שיטת המחקר עוקפת את האפשרות להסקת מסקנות מהירות, הנובעות מהצהרות, ומייחסת משמעות מעמיקה יותר לרבדים בלתי נגישים, בשלבי בחינה ראשוניים.

מתודולוגיית Laddering  | מחקרי עומק | ייעוץ אסטרטגי - TACK אסטרטגיות צמיחה
1. מאפיינים: תכונות המוצר, המותג. 2. משמעות לאדם 3. רגשות וערכים
יכול להיות שנתונים יבשים מרחיבים את האינטלקט, אבל דווקא נתונים רכים אחראים בדרך כלל על היווצרות תבונה.הנרי מינצברג